Dermalogica

Terveelliset raaka-aineet

Dermalogica-tuotteet ovat moderni yhdistelmä tieteen viimeisimpiä ja kautta aikojen tunnettuja raaka-aineita ja filosofioita. Ylpeänä poikkeuksellisista raaka-aineistaan, Dermalogica oli ensimmäinen ammattikosmetiikan yritys, joka laittoi raaka-aineluettelon tuotteisiin. Tuotteet tulivat välittömästi kuuluisiksi siitä mitä ne sisälsivät ja mitä ne eivät sisältäneet.

Ne eivät sisällä tukkivia mineraaliöljyjä eivätkä allergisoivaa lanoliinia. Ei komedogeenisiä, synteettisiä väriaineita. Ei ärsyttäviä, keinotekoisia tuoksuja eikä kuivattavaa S.D alkoholia.

Dermalogica kunnioittaa johdonmukaisesti luontoa. Raaka-aineet ovat ympäristöystävällisiä, pakkaukset kierrätettäviä ja kontaminaatio-vapaita. Tuotteita ei ole testattu eläimillä, eivätkä ne sisällä eläinperäisiä raaka-aineita.

Nykyaikainen lähestymistapa

Dermalogican filosofian ydin on, että iho muuttuu läpi elämän. Siksi tarvitaan koulutettu asiantuntija tulkitsemaan ihon muutoksia ja suosittelemaan ammatilliset ihonhoitomenetelmät hallitsemaan niitä.

Dermalogica ei määrittele ihoa perinteisesti ihotyyppeihin, vaan antaa ihonhoidon asiantuntijalle mahdollisuuden suositella jokaiselle asiakkaalle yksilöllisen hoitoratkaisun ihon sen hetkisen kunnon ja henkilökohtaisen tarpeen mukaan. ”Me emme usko, että iho on joko kuiva, rasvainen tai normaali” sanoo Wurwand. Ihon olosuhteet muuttuvat jatkuvasti useiden eri tekijöiden yhteisvaikutuksesta, kuten ikä, ympäristö, hormonit, perimä… Siksi emme enää voi leimata ihoa kuivaksi loppuelämän ajaksi tai edes loppukuukaudeksi.”

Hyvinvointia, ei glamouria

Ihonhoitoala on täynnä ylellisiä Spa-hoitoloita, kutsuvia nimiä ja tuotteita sekä houkuttelevia pakkauksia. Nämä kiinnittävät asiakkaan huomion toisarvoisiin asioihin. Mikä sitten on tärkeämpää? Tehokkaat ihonhoitotuotteet ja ihonohoidot, jotka antavat tuloksia.

Tästä johtuen Dermalogica auttaa löytämään holistisen ihonhoidon, jossa yhdistävät säännöllinen hoitolahoito, päivittäinen kotihoito ja tehokkaat tuotteet. Nykyaikaiset tuotteet, jotka pakkausta myöten vakuuttavat filosofiallaan sekä nais- että miesasiakkaat.